Friday, December 14, 2012

SEGMEN BLOGLIST POKOK MANGGIS DEPAN RUMAH

Assalamualaikum.

Alhamdulillah.Saya sebagai penulis Blog Pokok Manggis Depan Rumah ingin menganjurkan SEGMEN BLOGLIST POKOK MANGGIS DEPAN RUMAH buat PERTAMA kalinya.

Dengan rasa rendah diri saya ingin menjemput kawan-kawan di alam maya menyertai segmen saya. Seperti kawan-kawan sedia maklum, blog saya TIDAK mempunyai bloglist lagi. Semoga dengan penyertaan kawan-kawan memudahkan saya meletakkan senarai bloglist pada blog saya.

Kepada kawan-kawan yang berminat blog kawan-kawan di letakkan di dalam senarai bloglist saya boleh menyertai segmen ini.

Sedikit syarat saya letakkan :-

Segmen, Bloglist, Pokok Manggis Depan Rumah, pokok, pokok2u,

1. TEMPEK BANNER DIATAS DALAM ENTRI KAWAN-KAWAN YANG BERTAJUK "SEGMEN BLOGLIST POKOK MANGGIS DEPAN RUMAH".
2. MESTI LAH FOLLOWER BLOG INI,
3. MEMPUNYAI BLOG.
4. MESTI LINKKAN  PENYERTAAN KAWAN-KAWAN KE BLOG INI.
5. HANYA LETAKKAN LINK PENYERTAAN KAWAN-KAWAN DI ENTRI INI SAHAJA.
6. LIKE KAT FB LAGI BAIK.TAK LIKE PUN TAK APA ;-)

TERIKH TUTUP PENYERTAAN ADALAH PADA 15 DEC 2012.

TERIMA KASIH saya dahulukan kepada kawan-kawan yang sudi menyertai segmen ini.

P/S:  Hanya komen yang tidak berkaitan akan di delete. Terima kasih kawan-kawan.


No comments:

Post a Comment