Monday, October 15, 2012

Bonus Setia Celcom Bagi.

Assalamualaikum..

Malam tadi saya dapat satu message dari Celcom. " Bonus Setia: Raikan Ulangtahun ke 72 Bulan bersama Celco Blue. Dapatkan Kredit PERCUMA bila anda tambah nilai minima RM10 pada 15/10/2012 atau keesokkan hari". Macam ni la lebih kurang message celcom hantar. Jadi pagi esok nya saya topup kredit RM 10. Lepas tu dapat la Kredit PERCUMA Bonus Setia yang Celcom bagi. Alhamdulillah dapat RM10 Percuma. Jimat sikit duit topup bulan ni.

Sebenarnya kalau ikut message tu (72 bulan) dah saya bersama celcom. 72 bulan kira-kira dah 6 tahun saya bersama celcom blue ni. Di samping saya guna dan habiskan duit untuk celcom ni, celcom tak kedekut bagi kredit-kredit percuma untuk saya. Bulan lepas saya dapat Bunus Hari Jadi Celcom.
Nanti ada masa saya cerita tentang bunus hari jadi. Sekadar berkongsi pengalaman bersama celcom. Sebagai pengguna, saya suka celcom. :-)

Celcom

Terima kasih en. Celcom. Sebenarnya sebelum saya menggunakan celcom ni, saya ada guna produk prabayar lain,tapi oleh sebab banyak tarikan yang Celcom bagi kepada pelanggan dia, saya pun bertukar kepada celcom. Diam tak diam,dah 72 bulan saya manjadi pengguna Celcom.. Kepada yang mencari-cari produk prabayar yang mempunyai banyak bonus, saya cadangkan anda memilih Celcom.

Ehm..macam nak promote CELCOM pula. Sebenarnya bukan saya promosi. Hanya berkongsi pengalaman bersama Celcom.

No comments:

Post a Comment