Tuesday, March 4, 2014

Contoh Kerja Yang Jobdirumah Tawarkan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Semalam Mail tanya saya, "Contoh kerja yang jobdirumah tawarkan". Dia kata saya dan jobdirumah penipu sebab suruh join. Tapi semuanya kerja dia minta tak dapat. Saya macam nak tergelak pun ada dengan soalan tu? Jadi sebab nak jaga hati kawan. Takut nanti tak dapat nak makan kepak ayam Mail masa bulan puasa saya pun jawaplah.

Saya tanya dia, " Dah baca habis ke belum panduan dan dah tengok video tutorial yang pihak jobdirumah bagi?". Jawap Mail "Dah, tapi tak buat sangat". Patutlah susah. Jika ikut dan baca apa yang pihak jobdirumah bagi sebenarnya senang sahaja.

Contoh Kerja Yang Jobdirumah Tawarkan, kerja dalam jobdirumah,
UD$300 - Contoh Kerja Yang Jobdirumah Tawarkan - 4 March 2014

Inilah orang kita, sebab dah biasa dengan ikan yang diberi, bila bagi joran dah tak tahu nak memancing ikan macam mana. Semuanya nak kena suap. (maaf yae Mail)

Tapi oleh kerana saya dah biasa dengan Mail, dia anak manja jadi saya tak salahkan dia. Saya pun ceritalah apa yang patut tentang jobdirumah.

1) Mula-mula kita Daftar Jobdirumah di sini - Kena bayar sedikit untuk perkhidmat pihak jobdirumah nak carikan kerja, maintenance server mereka, masa dan tenaga mereka untuk bagi, cari sediakan ribuan kerja kosong kepada kita yang daftar ini. Banyak lagi jika nak kira. Cukuplah satu dua contoh yang saya bagi sebab apa kena bayar masa daftar tersebut.

2) Lepas daftar akan dapat akaun kita dan pelbagai contoh panduan dan video tutorial macam mana kita nak buat kerja dan dapatkan kerja dalam Portal Jobdirumah. INGAT-baca berkali-kali sampai faham. Ikut macam jobdirumah bagi panduan Insyallah akan dapat PULANGAN balik apa yang kita daftar tadi tu.

3) Pagi-pagi pihak Jobdirumah akan hantar email tentang kekosongan kerja yang terdapat dalam Portal Jobdirumah. Daripada email-email tersebut boleh mohon kerja ikut kesesuaian kita. Tengoklah dari segi masa nak siapkan kerja, bayaran dan  kerja. Boleh pilh kerja mana yang kita nak.

4) Bila dah mohon kerja tersebut. Kena dengan cara dan rezeki kita. Dapatlah kerja tu. Dah dapat buat ikut apa yang mereka nak. Satu nasihat kat sini- Buat kerja sehabis baik. Kalau boleh bagi 120% usaha kita bagi lah. Insyallah jika kerja yang kita buat tu mereka berpuas hati. Tak mustahil mereka akan cari kita lagi untuk kerja-kerja seterusnya. Saya dapat banyak macam ni. Majikan cari kita balik untuk buat kerja lain dan dapat bayaran berganda-ganda lagi.

5) Bila dah siap buat kerja tersebut. Hantar dan tunggu bayaran. Tamat.

Saya nak tunjuk juga beberapa contoh kerja yang terbaru ada dalam jobdirumah dan saya pun ada mohon juga kerja tersebut. Dapat tak dapat bergantung kepada rezeki.
Jika anda nak mohon kerja tersebut pun boleh juga. Baru semalam (4 March 2014)  saya perasan kerja ni ada dalam Jobdirumah. Ini antara contoh kerjanya. Ada kerja yang majikan nak bayar USD$300 dengan hanya "Remove Likes From a Facebook page" (Gambar atas) dan buat kerja "Copy/Paste" dengan bayaran USD$20. Jika dapat dua kerja mudah ni dapatlah USD$320. Tukar ker RM dapat kira-kira RM1049.28. Boleh lah kan. Nak kata banyak tak ada lah banyak sangat. Dapat 1K bayaran upah kerja kita, balik modal sangat dengan bayaran pendaftaran tadi.

Contoh Kerja Yang Jobdirumah Tawarkan, kerja dalam jobdirumah,
UD$20 - Contoh Kerja Yang Jobdirumah Tawarkan - 4 March 2014

JIKA anda berminat nak buat duit poket dengan Jobdirumah ini. Saya sarankan anda daftar cepat-cepat di sini.-->> Pendaftaran Jobdirumah.

Semoga perkongsian ini membuka peluang kepada anda dan saya untuk terus berusaha menjana duit poket dengan Portal Jobdirumah. Selamat berusaha.

No comments:

Post a Comment