Thursday, October 10, 2013

JobDiRumah - Penipu ker?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Hari ini saya nak berkongsi cerita tentang program Jobdirumah yang saya sertai. Sebelum ini saya ada menceritakan dapat duit poket dari JobdiRumah. Adakah JobDiRumah Penipu, boleh percaya ker dengan JobDiRumah ini, jobdirumah tipu lah?

Mari saya ceritakan tentang Program JobDiRumah penipu ini, sebenarnya JobDiRumah bukanlah program yang menipu, JobDiRumah Penipu.. Tak adalah.. JobDiRumah ini telah banyak mambantu rakyat Malaysia di dalam menjana pendapatan tambahan. Disini saya sertakan contoh mereka-mereka yang telah berjaya apabila mereka menyertai program JobDiRumah ini.


Testimoni Pelangan Jobdirumah
Testimoni Pelangan Jobdirumah

Sebenarnya banyak lagi testimoni kajayaan yang telah dicapai oleh mereka-meraka yang telah menyertai program JobdiRumah ini, anda semua boleh tengok di  bahagian Testimoni Kejayaan Pelangan Jobdirumah  mereka-mereka yang telah menyertai program JobdiRumah ini.

Bagi menyertai Program Jobdirumah ini anda handaklah mempunyai syarat kelayakan minimum seperti berikut :-

Syarat Kelayakan:
- Asas komputer & internet
- Microsoft Office (Words & Excel)
- Boleh menulis, membaca & faham B.Inggeris
- Komputer/Laptop
- Akses ke talian internet
- 18 tahun keatas

Lain-lain
- Boleh bekerja tanpa pengawasan
- Boleh mengikut arahan
- Sanggup bekerja keras
- Berfikiran positif
- Bermotivasi tinggi
- Berdisiplin diri 

Bagi menyertainya anda boleh melihat sendiri di ->> laman JobdiRumah

Penerangan Mengenai Jobdirumah.com:

Jobdirumah.com merupakan penyedia khidmat latihan asas dan sumber pekerjaan alternatif kepada anda yang berminat. Perkhidmatan yang disediakan adalah panduan dalam bentuk penerangan bertulis dan video tutorial tentang bagaimana, cara apa, dan dimana hendak mencari kerja di rumah dari sumber - sumber yang betul.

Untuk kemudahan ahli, Jobdirumah.com akan menolong mencari kekosongan baru dan dihantar terus ke email setiap pagi secara percuma. Jika ada kerja yang ahli fikirkan sesuai dgn kemahiran, ahli boleh buat permohonan kepada majikan.

Bagi mengetahuinya anda boleh melihat sendiri di ->> JobdiRumah

Sekian,terima kasih


No comments:

Post a Comment