Monday, November 4, 2013

Kisahku Dengan Jobdirumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Kisahku dengan Jobdirumah, ingin berkongsi cerita kisahku dengan jobdirumah. Pada mulanya saya agak keberatan juga untuk menyertai program jobdirumah ini, bukan apa risau takut jobdirumah penipu. Tetapi setelah yakin dengan jobdirumah saya join program Jobdirumah. Jobdirumah adalah ahli Persatuan Usahawan Internet Malaysia (PUIM),yang didaftarkan atas nama Kliks Solution  yang merupakan pengurus kepada program Jobdirumah.com

Komesin Jobdirumah dibayar terus ke dalam akaun bank setelah anda menyelesaikan tugasan yang diberikan. Alhamdulillah setakat ini bayaran jobdirumah masuk dalam akuan saya.

Bayaran Jobdiruah masuk  bila buat kerja
Bayaran Jobdirumah masuk bila buat kerja...
Telah ramai pengguna internet di Malaysia yang menggunakan jobdirumah ini sebagai Mesin Jana duit poket mereka. Ada dikalangan mereka yang dah dapat RM1000 dalam masa satu minggu sahaja. Macam tak percaya kan? Tetapi itulah hakikatnya. Kepada yang ingin menyertai jobdirumah ini, anda boleh membuat pendaftaran disini >> Jobdirumah

Setelah mendaftar dengan jobdirumah, anda akan diberi panduan dan tips dalam bentuk penulisan dan video bagaimana anda nak buat pendapatan sampingan secara online dengan jobdirumah. Setiap hari anda akan mendapat puluhan tawaran kerja di dalam email anda. Anda hanya perlu memilih kerja mana yang sesuai dengan kebolehan dan kemahiran yang anda miliki, menarik bukan?

Jika banyak yang anda buat, maka banyak juga bayaran yang anda akan mendapat. Ini kerana terdapat tawaran kerja di dalam jobdirumah dibayar dengan nilai USD. Andai anda dapat USD50 untuk satu tugasan, lebih kurang RM 158. Jika anda dapat 5 ke 10 tugasan dalam satu minggu banyak bukan?

Anda  belum daftar Jobdirumah? Daftar sekarang di - Jobdirumah

Semoga jobdirumah ini menjadi langkah mula anda untuk mendapatkan duit poket tambahan secara online. Bagi mendapatkan hasil yang lumayan ini, satu perlu anda ingat, anda perlu fokus dan rajin buat kerja, Jika malas anda tak akan dapat seperti yang diharapkan. Saya percaya,jika anda mengikut panduan yang diberikan oleh pihak jobdirumah ini, anda akan dapat lebih lagi daripada apa yang saya dan anda jangkakan. Selamat berusaha bersama Jobdirumah.

No comments:

Post a Comment