Tuesday, February 4, 2014

Buat Kerja Sambilan Di Rumah Boleh Tambah Duit

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Buat Kerja Sambilan Di Rumah Boleh Tambah Duit. Mula-mula saya tahu tentang buat kerja di rumah ini saya macam tak percaya. Yea lah kan, macam mana orang lain bekerja pergi pejabat kita pun boleh juga bekerja dengan hanya duduk di rumah dan dapat duit. Siapa nak bagi kerja kat saya jika macam tu. Itulah tanggapan pertama saya sebelum join Program Jobdirumah ini.

Buat Kerja Sambilan Di Rumah Boleh Tambah Duit, jobdirumah
Buat Kerja Sambilan Di Rumah Boleh Tambah Duit

Bila dah sertainya, baru nampak jalan yang luas terbuka untuk buat duit walaupun kita duduk di rumah. Duduk di rumah bukan goyang kaki sahaja tau,tetapi kita bekerja dari rumah kita,macam mana tu kan?

Macam ni caranya :-

1) Mula-mula daftarkan diri anda dengan Jobdirumah--> di sini Daftar Jobdirumah

2) Selepas daftar,anda akan diberi panduan bertulis dan tutorial berupa video panduan macam mana anda nak dapatkan kerja-kerja yang ditawarkan di dalam laman web jobdirumah.

3) Setiap hari jobdirumah akan hantar email kepada anda. Anda kena mohon kerja-kerja tersebut mengikut kebolehan dan kepandaian anda untuk buat sesuatu kerja yang diberi. Saya sarankan anda buat kerja-kerja yang mudah terlebih dahulu. Dah mahir nanti boleh buat kerja yang susah sedikit demi sedikit.

4) Selepas permohonan,anda akan dapat kerja dan anda kena buat kerja yang anda dapat tadi. Nasihat saya, buat kerja sebaik mungkin, Insyallah nanti "majikan" tersebut akan cari anda lagi untuk kerja-kerja seterusnya, kerana mereka telah yakin dengan KEBOLEHAN anda. Tahniah!!

5) Selepas kerja anda siap. Hantar. Jika "majikan" berpuas hati. Akan akan diberi "gaji" atau upah atas kerja yang anda buat. Jika mereka minta kerja tersebut di baiki. Anda kena baiki, selepas dibaiki kerja tersebut, anda akan dapat bayaran tersebut. Mudah bukan??

Jadi lepas siap dan dapat bayaran untuk satu kerja, anda boleh ulangi proses yang sama bermula dari langkah no.3. Iaitu memohon kerja daripada email yang jobdirumah hantar setiap hari. Jika anda mampu nak mohon banyak kerja pun boleh. Tetapi saya tak galakkan anda buat macam tu. Takut nanti tidak terkejar. Sememangnya banyak kekosongan kerja dalam Jobdirumah. Anda boleh pilih mengikut apa yang anda minat. Semoga perkongsian buat kerja sambilan di rumah boleh tambah duit ini memberi PELUANG BARU kepada anda untuk buat duit di rumah dengan cara yang selamat. Selamat menjana pendapatan di rumah dengan Program Jobdirumah.

Jika anda belum daftar, daftar Cepat-cepat di sini -->> Pendaftaran Jobdirumah.

Selamat berusaha kawan-kawan. Jobdirumah adalah cara terbaik untuk buat duit online di rumah.


No comments:

Post a Comment