Tuesday, February 18, 2014

Wordless Wednesday - Jimat Elektrik Bulan Feb 2014

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Hari ini Wordless Wednesday Jimat Elektrik Bulan Feb 2014 nak kongsi cerita bil elektrik bulanan saya bawah RM20. Alhamdulillah tercapai lagi hasrat bulan ini bil elektrik bawah RM 20 dan seperti bulan Jan 2014 boleh lihat disini. Diucapkan ribuan terima kasih kepada kerajaan Malaysia kerana membayar bil elektrik bulanan saya. Terima kasih juga kepada pihak Panduan JIMAT Elektrik dengan perkongsian tips dan panduan tersebut saya dapat jimatkan elektrik di rumah saya.

Jimat Elektrik Bulan Feb 2014, Panduan Jimat elektrik
Panduan Jimat Elektrik yang berkesan.

Jika nak tahu macam mana saya dapat mengurangkan bil elektrik bulanan saya. Boleh lihat Panduan Jimat Elektrik ini. Tak rugi memilikinya. Selamat berusaha kawan-kawan.

Jimat elektrik, jimat duit poket kita.

No comments:

Post a Comment