Friday, September 5, 2014

Rahsia Blogger Buat Duit Menerusi Penulisan Review Terbongkar!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Rahsia Blogger Buat Duit Menerusi Penulisan Review Terbongkar. Pasti anda tidak percaya, dari blog boleh hasilkan duit. Bukan sedikit. Tetapi banyak. Masa mula-mula saya menulis blog peribadi. Saya rasa macam benda ni musatahil.

Buat Duit Dengan Blog
Tak mungkin dengan menulis blog dan cerita kita, blogger akan dapat duit. Itu tanggapan pertama saya dengan blog peribadi. Tetapi sekarang tanggapan saya sudah berubah. Dengan menulis blog sebenarnya boleh hasilkan duit yang berterusan walaupun anda sedang BERCUTI. Betul ker?

Tidak Mustahil Tulis Review Dari Blog Dapat Duit
Bila dah lama, saya fikir kenapa ada blogger yang tulis cerita tentang produk, tempat makan,homestay dan sebagainya. Rupanya mereka dapat bayaran atas penulisan mereka.

Setiap penulisan mereka dibayar oleh pengeluar produk iaitu advertiser(pengiklan). Pengiklan akan bagi upah kepada blogger yang menulis mengikut persetujuan yang telah dibuat antara blogger dan advertiser tersebut.

Biasanya blogger-blogger otai sahaja yang dapat kerja macam ni. Itu dulu sekarang semua blogger ada peluang keemasan ini

Bongkar Tulis Review Blog Dapat Duit
Alhamdulillah sekarang peluang telah terbuka buat semua blogger. Satu laman web telah dibangunkan oleh anak tempatan iaitu Advertorial.my

BLOGGER – Buat Duit Untuk Tulis Review
Tugas Advertorial.MY adalah sebagai orang tengah antara blogger dan advertiser(pengiklan). Advertiser akan bagi job kepada blogger menulis review tentang produk mereka dan juga akan bagi bayaran kepada blogger. MENARIK kan?

Cara nak dapatkan kerja dari advertiser adalah dengan anda(blogger) mendaftarkan blog anda di dalam AdvertorialMY dan pihak AdvertorialMY akan carikan advertiser yang berminat untuk mengiklankan produk mereka di dalam blog anda.

Blogger tak perlu buat apa-apa, advertiser akan cari anda menerusi pendaftaran blog anda di AdvertorialMY  tersebut.

Rahsia Blogger Buat Duit Menerusi Penulisan Review Terbongkar

Bayaran bergantung kepada anda. Purata bayaran yang biasa dikenakan oleh blogger sekitar RM30-RM350. Jika anda berminat nak dapat semua ini. Daftarkan blog anda dengan AdvertorialMY dan anda akan dapat kerjanya.-->> Daftar AdvertorialMY 

Bayaran yang anda perolehi adalah 100% milik anda. Pihak AdvertorialMY tidak akan ambil hasil duit dari kerja yang anda perolehi tersebut. Ianya milik mutlak anda.

Ramai blogger yang dah berjaya. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Daftar segera. Pendaftaran adalah sekali seumur hidup sahaja. Anda berminat nak dapat bayaran upah RM30-RM350. Anda boleh daftar disini--->>  Advertorial.my

Selamat buat duit dengan blog kawan-kawan.

No comments:

Post a Comment